دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی
همگان به تأثیر شگرف تبلیغات اعتقاد دارند ولی خیلیها وقتی تبلیغ کالا و خدمات خود را شروع میکنند که کارشان با کسادی یا احیاناً عدم موفقیت روبرو میشود.
امروزه در بسیاری از موارد مصرف کنندگان برای کاهش در مصرف زمان و هزینه، قیمتها و کیفیتهای رقابتی را در اینترنت جستجو میکنند. برای استفاده از پتانسیل این بازار باید تبلیغات خود را در اینترنت نیز انتشار دهید. تبلیغات در نیازمندیها نسبت به میزان پاسخگویی و هزینه صرف شده در مقایسه با روشهای مشابه نتیجهای چند برابر دارد.
سایتهای نیازمندی محلی مناسب برای درج تبلیغ کالا و خدمات شرکتها، مؤسسات و بنگاههای اقتصادی و مشاغل است. روزانه هزاران نفر بازدیدکننده از این سایتها بازدید میکنند.
با توجه به گسترش استفاده از نیازمندیهای اینترنتی، اغلب این سایتها محتوای زیادی را در خود گنجاندهاند به همین سبب از امتیاز زیادی نیز در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین تبلیغات در نیازمندیها سبب نمایش آنها در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو میشود. لیستی از نیازمندیهای اینترنتی فارسی زبان معتبر را جمع آوری شده است که تبلیغات، طرح، پیشنهاد، فعالیت، خدمات، محصولات، اخبار، اطلاعیهها و غیره را در این سایتها ثبت خواهد شد.
ثبت تبلیغات
تبلیغات همراه با یک متن و در صورت تمایل تصویر به همراه اطلاعات تماس در اکانت تبلیغاتی از پیش تعریف شده در تمام نیازمندیها ثبت میشود.
ایجاد اکانت شخصی
یک حساب شخصی با نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات کاربری مورد نظر در نیازمندیهای اینترنتی ایجاد میشود و تبلیغات در همان اکانت ثبت میگردد. در این روش کاربر امکان تمدید آگهی و یا ایجاد تغییرات را دارد.
ثبت به صورت ویژه
در این روش تبلیغات به صورت ویژه متنی یا تصویری و یا حتی ستاره دار و همراه با لینک در نیازمندیها ثبت میشود که سبب افزایش بازدید از آگهی خواهد شد.
وب نوشت، تارنوشت، تارنگار، وبلاگ یا بلاگ نوعی صفحات اینترنتی است با محتوای شخصی که مطالب آن بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازهترین رخداد به قدیم ارائه میگردد. نویسنده وب نویس یا تار نویس نامیده میشود و ممکن است بیش از یک نفر باشد.
سرویسهای وبلاگ به دلیل سهولت در راه اندازی و اغلب عدم نیاز به هزینه، بسیار مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفتهاند. وبلاگها به نسبت اعتبار سرویس دهنده و محتوای خود مورد توجه موتورهای جستجو نیز هستند و این ویژگی سبب میشود بتوان به عنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره گرفت. تبلیغات در این وبلاگها همراه با متن، تصویر و لینک ثبت میشوند.
ثبت تبلیغات
تبلیغات به صورت یک متن همراه با لینک و اطلاعات تماس در وبلاگهای تبلیغاتی از پیش تعریف شده به صورت یک پست ثبت میگردد.
ایجاد وبلاگ شخصی
وبلاگهایی با عنوان و نام مورد نظر با نام کاربری و رمز عبور سفارش داده شده ایجاد میشود. موضوع این وبلاگها به سفارش تبلیغ دهنده تعیین میشود. در این حالت کاربر میتواند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور ایجاد شده تغییرات مورد نظر خود را هر زمان که مایل باشد اعمال کند.
تکمیل وبلاگ با محتوای مرتبط
در این سرویس وبلاگ ایجاد شده با محتوای مرتبط با زمینه کاری تکمیل میشود این امر سبب بهبود وضعیت وبلاگ و تبلیغات آن در موتورهای جستجو و افزایش بازدید خواهد شد.
یک سایت و یا کسب کار اینترنتی زمانی فروش خوبی خواهد داشت که بازدید مناسب نیز داشته باشد انجام تبلیغ تنها در صورتی مفید خواهد بود که باعث افزایش درآمد سایت شود.
در سیستم تبلیغات کلیکی، تبلیغات در سایتهای مختلف نمایش داده میشود و فقط به میزانی که بازدید کنندگان بر روی آنها کلیک میکنند از حساب تبلیغ دهنده برداشت میشود.
از آنجا که پیدا کردن تبلیغ دهنده و تبلیغ کننده و به وجود آمدن اعتماد متقابل، پروسهای وقت گیر است شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی این رابطه را برقرار میکنند. این شرکتها با دریافت مبلغ خاصی، از سایتهای طرف قرارداد خود میخواهند تا میزان مشخصی از بازدید کننده را به سایت یا صفحه تبلیغ دهنده هدایت کنند. با عقد قرارداد با شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی میتوان از پتانسیل سایتهای دیگر برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی استفاده کرد.
سایت به شرکتهای تبلیغاتی معرفی شده و نوع تبلیغات و مدت زمان آن تعیین میگردد، سپس این شرکتها با توجه به محتوای سایت و سایر پارامترها لینک را به سایتهای تبلیغ دهنده طرف قرارداد خود ارسال میکنند. کاربران با کلیک بر روی لینک فراهم شده به صورت بنر یا نوشته به سایت هدایت میشوند.
وبگاه، تارگاه، تارنما، سایت یا وبسایت مجموعهای از صفحات وب است که دارای یک دامنه اینترنتی یا زیر دامنه اینترنتی مشترک اند و روی شبکه اینترنت قرار میگیرد. وب سایتها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهمترین آنها میتوان به تأثیر سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیتهای جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمد زایی اشاره کرد.
به تمامی سایتها و نرم افزارهای طراحی شده نام دامنه و میزبانی رایگان برای یک سال تعلق میگیرد. در صورتی که نسبت به نوع سایت مناسب با نیاز خود تردید دارید میتوانید مشاوره رایگان بگیرید.
مشخصات فنی سایتها:
زبان برنامه نویسی: ASP.Net سی شارپ.
تمپلیت: HTML 5 + CSS 3.
اسکریپتها: Ajax / Java Script / JQuery.
بانک اطلاعاتی: MS Access / MS SQL Server.
هاست: فضای رایگان نامحدود + پهنای باند نامحدود.
مکان فیزیکی هاست: فلوریدا - امریکا.
طراحی وب سایتهای ثابت یا استاتیک
این سایتها یکبار طراحی میشوند و اطلاعات مورد نیاز در داخل آنها قرار میگیرد پس از آن برای تغییر نیاز به یک طراح حرفهای یا نیمه حرفهای سایت است. از آنجا که حجم کمتری از کد در طراحی سایتهای ثابت استفاده میشود سرعت بارگذاری (Loading) بالایی دارند و باعث خوانایی بهتر سایت توسط روباتهای جستجوگر میشود که سبب بهبود وضعیت آنها از لحاظ امتیازدهی موتورهای جستجو یا همان رنکینگ میشود. عدم امکان ایجاد تغییر توسط افراد عادی علاوه بر افزایش امنیت سبب بهرهمندی از گرافیک و ظاهری زیبا میشود اما از طرفی نیز امکان بروز رسانی سایت توسط صاحبان و مدیران سایت وجود ندارد.
طراحی وب سایتهای فلش یا متحرک
عمده قسمتهای سایتهای فلش غیر قابل تغییر میباشند و مانند سایتهای ثابت یکبار توسط طراح ایجاد میشوند و برای تغییر آن نیاز است تا افراد به صورت حرفهای یا نیمه حرفهای از دانش طراحی فلش برخوردار باشند. وسعت ایجاد تغییرات نیز بسیار محدودتر است. از مزیتهای وب سایتهای فلش جذابیت آنهاست، گرافیک زیبا و انیمیشنهای جذاب. اما از معایب عمده آنها میتوان به عدم خوانده شدن اطلاعات موجود در آنها توسط روباتهای جستجوگر و عمدتاً سرعت بسیار پایین بارگذاری اشاره کرد که باعث کاهش شدید امتیاز آن توسط موتورهای جستجو میشوند.
طراحی وب سایتهای پویا یا داینامیک
محتوای سایتهای داینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت داشته باشند قابل تغییر است. ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد میشود و سپس محتوا توسط مدیران سایتها تغییر میکند. طراح نسبت به محل قرار گرفتن و اندازه دقیق متون و تصاویر و سایر عناصری که بعداً توسط مدیران سایتها تغییر میکند اطلاع ندارد و این کار سبب میشود تا حدودی از گرافیک و جلوه سایت کاسته شود. هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد. از آنجا که در سایتهای پویا از زبانهای برنامه نویسی پیشرفته استفاده میشود امکانات زیادی در آنها قابل ایجاد است. استفاده زیاد از کدها سبب کند شدن نسبی بارگذاری سایت میشود.
طراحی پرتالها
پرتالها سایتهای پویای جامعی هستند که چند هدف خاص را در یک سایت دنبال میکنند به عبارت دیگر مجموع چند سایت پویا که برای رسیدن به هدفی خاص در کنار هم قرار گرفتهاند را میتوان پرتال نامید. تمام ویژگیهای یک سایت پویا میتواند در یک پرتال نیز صدق کند. مدیریت و بروز رسانی پرتالها با توجه به حجم اطلاعاتی که مبادله میشود نیازمند مدیریت حداقل پاره وقت است.
تجارت الکترونیک فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکههای کامپیوتری و اینترنت است.
تجارت الکترونیکی را میتوان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد . این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته است و پیشبینی میشود بیش از این نیز رشد کند . تجارت الکترونیکی به هرگونه معاملهای گفته میشود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی میشود . تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیعتری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبههای فعالیت تجاری ، مانند خریداری ، صورت برداری از کالاها ، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابهجایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر میگیرد.
ولقان حسینی در سال 1380 کار خود را برای شرکتهای خارجی آغاز کرد که از مهمترین آنها میتوان به دو شرکت گرافیکی Alien Entity در امریکا و Leo Archive در آلمان اشاره کرد. پس از دو سال با اعلام تحریمهای اقتصادی شدیدتر و مشکلات ناشی از آن، با تغییر رویکرد و با نام دفتر تجارت الکترونیک ولقان در بازار ایران شروع به فعالیت کرد ... ادامه
در این مدت پروژهای کوچک و بزرگ بسیاری توسط این دفتر انجام شده و اکنون خدماتی به شرح زیر را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار میدهد.
طراحی وب سایتهای ایستا، داینامیک و فلش، برنامه نویسی وبسایت و پرتال به زبانهای مختلف.
طراحی و توسعه سیستمهای مدیریت محتوای وب سایت (CMS).
معرفی و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو جهت بهبود رنکینگ و افزایش بازدید و فروش.
برنامه نویسی، تولید و طراحی نرم افزارهای خاص مشاغل و اصناف مختلف و اتوماسیون اداری.
طراحی تبلیغات به صورت چند رسانهای و مولتی مدیا. (فیلم، صفحات وب، اسلاید، انیمیشن(
ارائه و اجرای راهکارها و روشهای تبلیغاتی با استفاده از قابلیتهای محیط مجازی و اینترنت.
تهیه آمار و اطلاعات اصناف و ابزار و نرم افزارهای خاص تبلیغات مستقیم و هدفمند.
پشتیبانی از سیستمهای کامپیوتری و وب سایتهای شرکتها و سازمآنها.
آموزش حضوری یا مجازی اصول تجارت الکترونیک و بازاریابی برای افراد و پرسنل.
چرا بهتر است یکی از مشتریان ما باشید
بسیاری از هزینههای اداری و مدیریتی شرکت کاسته شده است، لذا قادریم محصولات و خدمات را با قیمتی پایینتر از بازار کشور عرضه کنیم.
در دسترس بودن و دسترسی سریع یکی از ویژگیهای فطری فضای مجازی است و ما به واسطه گسترش فعالیت در این محیط از این قائده مستثناء نیستیم، مشتریان ما از طریق تلفن - اینترنت - ایمیل - پست در تمام 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی ایام تعطیل میتوانند با ما در تماس باشند.
به واسطه فعالیت طولانی در زمینه IT و کامپیوتر، اطمینان داشته باشید که بهترین کیفیت را به مناسبترین قیمت دریافت خواهید کرد.
در تمامی موارد هزینه کار بعد از انجام کار و رضایت مشتری دریافت خواهد شد.
مهمتر از همه صداقت، تمام تعرفهها و نمونهها به صورت شفاف و آنلاین در اختیار مشتریان از طریق همین سایت قرار گرفته است.
تجربه نشان میدهد بیش از ۸۰ درصد از متقاضیان طراحی سایت، انتظارات مشابه ای را از سایت دارند و طراحی و گنجاندن امکانات یکسانی را از طراح و برنامه نویس خواستارند، از سوی دیگر بسیاری از وب سایتها بخشهای ثابت و از پیش تعریف شدهای را دارند.
از اینرو بر آن شدیم تا با بررسی نیازهای متقاضیان، نمونههای خارجی و امکانات سایتهای آنلاین با طراحی یک سایت دینامیک آماده و مجهز به سیستم مدیریت محتوا (CMS) که همه امکانات سایتهای دیگر را در خود گنجانده، محصولی کامل و استاندارد را با قیمتی مناسب و در زمانی کمتر عرضه کنیم.
مشخصات فنی سیستم:
زبان برنامه نویسی: ASP.Net سی شارپ.
نوع معماری: 5 لایه.
تمپلیت: HTML 5 + CSS 3.
اسکریپتها: Ajax / Java Script / JQuery.
فریمورک: 3.5.
بانک اطلاعاتی: MS Access / MS SQL Server.
هاست: فضای رایگان نامحدود + پهنای باند نامحدود.
مکان فیزیکی هاست: فلوریدا - امریکا.
امکانات سیستم:
امکان تفکیک مطالب هر بخش را بر اساس موضوع فراهم میآورد. موضوعات به همراه شرح کوتاه و تصویر (اختیاری) به شکل لینک، لیست، لیست تصویری و گالری تصاویر قابل نمایش است.
شامل مدیریت عنوان، آدرس و آرم سایت است. در حدود 40 سبک نمایش (تمپلیت بر مبنای CSS 3) به صورت پیش فرض آماده شده و امکان تغییر، اضافه یا انتخاب آنها وجود دارد. در ضمن امکان دسترسی به کدها، اسکریپت سایت و متا تگها نیز فراهم شده است تا بهترین نتیجه در موتورهای جستجو حاصل شود.
امکان ثبت مطالب با مشخص نمودن صفحه، موضوع و نوع نمایش اعم از به شکل لیست، لیست تصویری، گالری تصاویر، لینک و پست. در ضمن مطالب ارسال شده مجهز به اسکریپت تاریخ انقضاء و تایید مدیریت نیز هستند. همچنین امکان ارسال مطلب برای بخشهای مختلف سایت توسط گروه مشخص شده از کاربران وجود دارد.
امکان ثبت، ویرایش و حذف منو و کلیدها و یا تعیین منوهای متفاوت برای سطوح دسترسی مختلف.
مجهز به سیستم پیام رسانی داخلی برای برقراری ارتباط بین مدیریت و اعضاء به صورت گروهی یا خصوصی.
مدیریت کامل بر ایجاد، ویرایش و حذف صفحات.
مجهز به اسکریپت دریافت پاسخ و نظر کاربران در رابطه با مطالب منتشر شده.
امکان عضوگیری و تعریف سطوح دسترسی در 5 سطح کاربران سطح یک تا سه و مدیران و مدیران ارشد.
امکان دسترسی و مدیریت بر گجت و ویجدهای سایت و یا استفاده از جاوا اسکریپت و بنر تبلیغاتی برای اهداف مورد نظر.
فراهم کردن امکانات کامل برای ویرایش پروفایل و مدیریت اکانت شخصی توسط کاربران.
موارد استفاده:
تمامی قابلیتهای لازم برای هر نوع سایتی در این سیستم مدیریت محتوا گنجانده شده است. بنا بر این تمامی اصناف و اشخاص مختلف به هر منظور و هدفی میتوانند از این سیستم بهره بگیرند.
شبکهها و سیستمهای کامپیوتری برای بازدهی بهتر و افزایش طول عمر از نظر سخت افزاری و نرم افزاری همواره نیازمند پشتیبانی و ارتقاء میباشند. استخدام پرسنل متخصص جهت پشتیبانی موجب افزایش هزینهها اعم از حقوق، بیمه و ... شده از سوی دیگر با توجه به عدم آشنایی کامل پرسنل با منابع فروش و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری سبب هدر رفت منابع مالی خواهد شد.
سایتهای اینترنتی نیز برای پویایی و فعالیت مستمر و حضوری قدرتمند و همچنین بروز رسانی و افزایش بازدید نیاز به پشتیبانی (وبمسترینگ) دارند. بدون به روز رسانی و نگهداری سایتها به مرور سایت اهمیت و رتبه خود را در موتورهای جستجو از دست میدهد و بازدیدکنندگان سایت و به دنبال آن مشتریان کم میشوند و ضمناً تخصیص یک نیروی تمام وقت هم برای این کار به صرفه اقتصادی نیست.
بهترین گزینه انتخاب یک شرکت جهت ارائه سرویس پشتیبانی است با این روش علاوه بر کاهش قابل ملاحظه هزینهها، بهترین متخصصین را هر زمان که نیاز داشته باشید در اختیار خواهید داشت.
پشتیبانی از سیستمهای کامپیوتری
شامل نصب و راه اندازی نرم افزار، تعمیر، تهیه و تعویض قطعات سخت افزاری و سرویسهای دورهای در هر ساعت از شبانه روز میباشد.
پشتیبانی از وب سایتها
شامل بروز رسانی، بهینه سازی و ارتقاء و مدیریت سایت، محتوا و ارتباطات میشود.
پشتیبانی از شبکهها و سیستمهای کامپیوتری در سطح خانگی، شرکتی و سازمانی فقط در محدوده استان امکان پذیر است اما پشتیبانی از وب سایتها با توجه به ماهیت مجازی کار از سراسر کشور پذیرفته میشود.
مزایای استفاده از سرویسهای پشتیبانی:
عدم نیاز به اختصاص فضای فیزیکی.
عدم نیاز به استخدام متخصصین مختلف.
در دسترس بدون به صورت 24 ساعت و 365 روز سال.
و بسیاری مزایای دیگر.
استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای کامپیوتری علاوه بر کاهش هزینهها و کاهش زمان انجام کار سبب سهولت در انجام کار میشود، از اینسو بسیاری از صاحبان مشاغل درصدد استفاده از آن برآمدهاند.
افراد و اصناف مختلف نیازهای متفاوتی دارند و منابع و استراتژیهای آنان متفاوت است لذا نیاز به نرم افزارهای سفارشی دارند. با توجه به خاص بودن برخی از مشاغل و یا عدم سازگاری محصولات خارجی با نیازهای آنها عملاً نتیجه دلخواه حاصل نمیشود لذا بر آن شدیم تا نرم افزارهای مورد نیاز مشاغل خاص را تهیه یا طراحی کنیم.
توسعه نرمافزار برگردان نیاز کاربران یا مشتریان در قالب یک محصول نرمافزاری است.
تدوین و طراحی سیستمها بر اساس نیاز واقعی سازمانها و انطباق صحیح آن با دانش و فن آوری روز از اهم خدمات این شرکت است. در این راستا پس از شناخت کامل، آنالیز دقیق و ساخت یافته خواستهها و تعیین دقیق آنها اقدام به تولید و توسعه نرم افزار مورد نظر میگردد.
توانمندیها:
تجزیه و تحلیل دقیق و اصولی بر اساس نیازهای واقعی یک سازمان.
استفاده از آخرین تکنولوژیهای برنامه نویسی.
طراحی و پیاده سازی نرم افزار در محیط ویندوز و یا شبکههای ویندوزی.
طراحی و پیاده سازی برنامههای مبتنی بر وب.
تست و آموزش اصولی نرم افزارهای طراحی شده.
نرم افزارها به دو صورت محصول آماده و محصول سفارشی به مشتریان ارائه میشوند.
سایتی که در موتورهای جستجو رتبه خوبی نداشته باشد بودن و یا نبودن آن تفاوتی ندارد.
عمده بازدید کنندگان سایت توسط موتورهای جستجو هدایت میشوند بنابراین نمیتوان نسبت به آنها بیتوجه بود. زمانی که یک سایت به اصطلاح آنلاین میشود با گذشت زمان خزندهها یا روباتهای موتورهای جستجوگر از سایت بازدید کرده و اطلاعات مورد نظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتی خود ثبت میکنند.
موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتمهای خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی میدهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو میکند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایتهای مرتبط را جمع آوری و بر اساس امتیاز آنها را مرتب کرده و به کاربر نمایش میدهد.
اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه میکنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را نشان میدهد.
به مجموعه فعالیتهای تخصصی که بر روی وب سایت صورت میگیرد تا وب سایت در نتایج جستجو در رتبههای بالاتری قرار گیرد بهینه سازی وب سایت یا به اصطلاح سئو SEO میگویند که مخفف Search Engine Optimization میگویند.
معرفی سایت به موتورهای جستجو
ارائه نشانی سایت به موتورهای جستجو و FFAها علاوه بر ثبت اکثر صفحات سایت میتواند زمان ثبت آن را به یک یا دو هفته کاهش دهد. در این سرویس تلاش میشود تا موتورهای جستجوگر کلیه صفحات سایتهای موضوع قرارداد را حداقل یکبار در ماه و صفحات مهم آنها را حداقل یکبار در هفته بخوانند.
بهینه سازی صفحات سایت
امتیاز یا رنکینگ هر صفحه نشان دهنده میزان ارتباط محتوای آن با یک کلمه کلیدی مشخص است. سازگار ساختن ساختار و محتوای سایت با الگوریتم موتورهای جستجو برای دستیابی به امتیاز بالاتر از جمله اهداف این فاز است. متناسب با کلمات انتخابی, کدها و محتوای صفحات سایت اصلاح, حذف و اضافه میگردد. تغییرات به وجود آمده با هماهنگی کارفرما بوده و در ظاهر گرافیکی و کارکرد سایت هیچ اختلالی به وجود نمیآید.
البته مراحل بهینه سازی صفحات بسیار فراتر از موارد ذکر شده میباشد و خود شامل چندین فاز مختلف است که در این بحث نمیگنجد.
ثبت لینک در دایرکتوریها
اصولاً دایرکتوریها سایتهایی هستند که مجموعهای از لینکهای سایتهای مختلف را با عناوین گوناگون و محتویات مختلف را در مجموعههایی مجزا برای سهولت دسترسی کاربران به انواع سایتها دسته بندی میکنند.
بعد از موتورهای جستجو، لینکستانها و دایرکتوریها هستند که بیشترین تعداد بازدید کننده را به سایت هدایت میکنند. ثبت نشانی سایت در شاخه موضوعی مناسب باعث افزایش بازدید کننده میشود.
ثبت لینک در سایتها و وبلاگها
یکی از معیارهای مهم موتورهای جستجوی بزرگ میزان لینکهایی است که به یک سایت از طرف سایتهای مشابه داده شده باشد که به آن اصطلاحاً محبوبیت لینک گفته میشود. بنا بر این با افزایش لینک میتوان رتبه سایت را نیز افزایش داد.
ثبت لینک در نیازمندیها
اغلب سایتهای نیازمندی محتوای زیادی را در خود گنجاندهاند به همین سبب از امتیاز زیادی نیز در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین ثبت در نیازمندیها سبب نمایش آنها در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو میشود.
ثبت لینک در فرومها
فرومها به واسطه بحثها و تبادل نظرهای انجام شده معمولاً کاربران بسیاری دارند که با ثبت لینک سایت در آنها میتوان از پتانسیل آنها نیز بهره برد.
ثبت لینک در شبکههای اجتماعی
افزایش حضور شبکههای اجتماعی در گوشیهای موبایل، رشد استفاده از دادههای اینترنتی و استقبال فزاینده از آگهیهای تبلیغاتی از سوی کاربران ،تمایل شرکتهای تجاری را برای تبلیغات در این شبکهها توسعه داده است. استفاده از bookmarkهای شبکههای اجتماعی روش دیگری برای بالا بردن میزان بازدید از وب سایت است.
موتورهای جستجو نقش بسیار مهمی در راهنمایی کاربران به سایتهای هدف دارند، کاربران اینترنت از مبتدی تا حرفهای از موتورهای جستجو برای پیدا کردن سایتهای مورد نظر خود استفاده میکنند بنابراین ترافیک بسیار زیادی دارند و تبلیغات در چنین سایتهایی سبب افزایش چشمگیر بازدیدکننده خواهد شد.
روش کار به این صورت است که سایت همراه با یک عنوان و تعدادی کلمات کلیدی به موتور جستجو به عنوان تبلیغ معرفی میشود سپس موتور جستجو سایت تبلیغ کننده را جزو سایتهای اول در لیست نتایج جستجوی کاربرانی که به دنبال کالا یا خدماتی با کلمات کلیدی مشخص شده هستند نشان میدهد و به ازای هر کاربری که از سایت بازدید میکند هزینهای را از حساب کاربر برداشت مینماید. مدیران و صاحبان سایتها مبلغ مورد نظر خود را به حساب موتورهای جستجو واریز مینمایند و مدت تبلیغات را مشخص میکنند سپس موتور جستجو با توجه به مدت و مبلغ مشخص شده میزان مشخصی از کاربران را به سایت ارجاع میدهد. به این پروسه بازاریابی توسط موتورهای جستجو گفته میشود. رمز موفقیت این نوع تبلیغات در این است که آگهی به صورت هوشمندانه و هدفمند برای اشخاصی که به دنبال کالا یا خدمات ارائه شده توسط شما هستند .
مزایای Search Engine Marketing SEM:
مدیریت بر روی هزینه تبلیغات و بودجه تبلیغاتی.
مدیریت بر روی محل جغرافیایی بازار هدف.
مدیریت بر روی لغات و مکان نمایش آگهی.
سرعت بالا در دریافت بازخورد جهت بررسیهای بعدی.
امکان اصلاح و ایجاد تغییرات با توجه به نتیجه.
و مزایای دیگر ...
تبلیغات در موتور جستجوی گوگل
اغلب موتورهای جستجوی بزرگ دنیا برنامه بازاریابی دارند اما با توجه به تقاضای کاربران ایرانی و امکانات موجود، عمده تمرکز ما بر روی موتور جستجوی گوگل و برنامه بازاریابی آن موسوم به گوگل ادوردز است. این خدمات جهت صاحبان و مدیران وب سایتهایی است که قصد دارند وب سایت و یا محصولات و خدمات خود را در سایت گوگل و تمامی سایتهای زیر مجموعه آن مانند جی میل و سایر سایتهای طرف قرارداد گوگل معرفی نمایند.
گوگل کاربران اینترنتی را به سایت هدف هدایت خواهد کرد. نمایش تبلیغ به هر تعداد و در طول زمان کاملاً رایگان است و تنها به ازای ورود کاربر به وب سایت هزینه پرداخت خواهد شد. همچنین میتوان مشخص کرد که هنگام جستجوی چه کلمات و عبارتهایی وب سایت و یا محصول و خدمات نمایش داده شود، در نتیجه تنها کاربران کاملاً مرتبط به سایت هدایت میشوند.
چاپ یکی از مهمترین و متداولترین ابزارهای تبلیغات به شمار میرود. چاپ مشخصات هر بخش بر روی محصول، جعبهای که برای بسته بندی استفاده میشود، بروشور همراه کالا، کاتالوگ، پوستر، کارت پستال، آگهی در رسانههای چاپی و دهها کاربرد دیگر چاپ باعث میشود که مشاوران تبلیغات و نیز تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات، از چند و چون آن آگاهی داشته باشند.
قادر به ارائه خدمات مشاور در زمینه بازاریابی و تبلیغات، طراحی و چاپ کاتالوگ، فولدر، لوگو، علامت تجاری سربرگ، پاکت، اوراق اداری، پوستر، طراحی تقویم و سررسید، کارت ویزیت، تراکت، کارت پستال، عکاسی صنعتی، پوسترهای بزرگ نمایشگاهی، بیلبرد، تندیس و تقدیر نامه و فاکتور هستیم.
هدایای تبلیغاتی بهترین راه جهت معرفی یک شرکت به عموم و بر انگیختن توجه نسبت به موسسه و خدمات آن میباشد. در این راستا با ایجاد ارتباط با بهترین و معروفترین شرکتهای سازنده هدایای تبلیغاتی، طیف گستردهای از انواع مختلف هدایا را فراهم کردهایم.
در ضمن کلیه خدمات چاپی و تبلیغاتی ما با شرایط خاص به همکاران چاپی و کلیه مدیران و مسئولین شرکتهای بزرگ و کوچک در سراسر کشور ارائه خواهد شد.
جهت دریافت کاتالوگ و بروشور با ما تماس بگیرید.
استفاده از رسانههای مختلف مانند صدا، عکس، ویدئو، انیمیشن و متن در کنار یکدیگر جهت انتقال بهتر پیام را چندرسانهای گویند. در چنین برنامههایی تا حد امکان از متن کمتر استفاده شده و بار اصلی انتقال پیام بر عهده سایر رسانههای تصویری یا صوتی قرار میگیرد.
استفاده از CD و DVDهای تبلیغاتی امروزه بسیار مورد توجه مدیران قرار گرفته است. نسبت هزینه به اطلاعات مبادله شده در این روش بسیار کمتر از تبلیغات چاپی و سنتی است از طرفی هم نتیجه کار بسیار زیباتر و جذابتر خواهد بود. در روش چند رسانهای تصاویر، فیلم یا انیمیشن به کمک متون تبلیغاتی میآیند تا تأثیر گذاری آنها را چند برابر کنند.
برای انتقال اطلاعات تجاری، تبلیغاتی، فرهنگی و موارد مشابه از ابزارهای مختلفی بهره برداری میشود. منجمله میتوان به بروشورها، تیزرها، مقالات و یا آلبومهای تصاویر اشاره کرد. با استفاده از برنامههای مالتی مدیا میتوان کلیه ابزارهای یاد شده را با امکانات منحصر به فرد IT در هم آمیخت و پروسه انتقال اطلاعات را به بهترین وجه انجام داد.
پروژههای مالتی مدیا میتواند در قالبهای مختلفی مانند: سی دیهای آموزشی، سی دیهای تبلیغاتی، کارت سی دیهای تجاری، نرم افزارهای آموزشی، آرشیوهای الکترونیک، گالری های دیجیتال، کتابخانههای مجازی و ... تهیه گردد.
مزایای استفاده از سی دیهای تبلیغاتی:
با توجه به چند رسانهای بودن بهترین تأثیر را دارد.
از هر کتابچه، بروشور و یا کاتالوگ چاپی جذابتر بوده و به علاوه هزینه کمی را در پی دارد.
فقط یکبار طراحی و تولید شده و با هزینۀ کمی قابل تغییر است.
سهولت در تکثیر یکی دیگر از ویژگیهای سی دی مولتی مدیا میباشد.
سرانه استفاده مردم از محصولات سمعی و بصری بسیار بالاتر از محصولات نشریهای است.
دارای فهرستی پویا و سریع است و در کمترین زمان کاربر را با هدف مورد نظر میرساند.
انواع مختلف مولتی مدیا:
اسلاید شو: به صورت مجموعهای از اسلایدهای نمایشی طراحی میشود.
صفحات سایت: از صفحات سایتهای استاتیک استفاده میشود که میتواند یک کپی از سایت رسمی تبلیغ کننده باشد.
مولتی مدیا: نرم افزاری متشکل از صوت، فیلم، تصویر و متن که متداولترین روش تولید سی دی تبلیغاتی است.
انیمیشن و فلش: به صورت انیمیشن و یا طرحهای سه بعدی و همراه با افکتهای تصویری ساخته میشود.
فیلم تبلیغاتی: با استفاده از فیلمهای مستند و فیلمبرداری شده یا سه بعدی و میکس شده تولید میشوند.
یک اسلحه واقعاً کارا جهت هدف گرفتن بخش خاصی از بازار هدف است. روشی برای فرستادن کارت پستال، کاتالوگ، بروشور، خبرنامه و یا یک نامه ساده به همراه قرار دادن هدایایی درون پاکت است همچنین وسیلهای مناسب برای اطلاع رسانی در زمینههایی مانند: فروشهای فوقالعاده، تخفیف فصلی، یادآوری اینکه شرکت مشتریان قبلی خود را از یاد نبرده و شیوهای مناسب جهت اطلاع رسانی بی واسطه و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی است.
در صورتی که مشتریان خاصی برای کالا و یا خدمات در نظر باشند، پست مستقیم میتواند پیام و تبلیغات کالا یا خدمات را به مشتریان مورد نظر ارسال کند. پاسخ و واکنش مشتریان اعم از نظر یا درخواست را دریافت نماید، سفارش کالا یا خدمات مشتریان را به تولید کنندگان یا عرضه کنندگان برساند، کالا را به مشتری تحویل دهد، سیاهه صورت حساب و پرداختهای مربوط را ارسال و دریافت کند و در نهایت روابط تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات را به مناسبتهای مختلف و از طریق ارسال هدایا و ارائه آخرین تغییرات در محصولات و قیمتها حفظ نماید.
پست مستقیم، تنها روش تبلیغاتی است که به عوامل کسب و کار اجازه میدهد تا با مخاطبان مورد نظر خود به طور مستقیم ارتباط برقرار نمایند. پست مستقیم این امکان را به تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات میدهد که دقیقاً بدانند چطور باید تبلیغات کنند و چه کسانی این تبلیغات را دریافت و یا احیاناً به آنها پاسخ خواهند داد.
مزایای پست مستقیم عبارتند از:
هزینههای تبلیغاتی کمتر در مقایسه با دیگر رسانهها.
شناسایی دقیق و بی واسطه مشتریان.
تأثیر گذاری بیشتر خدمات بر مخاطبان.
ایجاد ارتباط دو سویه و مستمر، بین تولید کنندگان یا عرضه کنندگان کالا و خدمات با مردم) به عنوان مشتری(
تبلیغات از طریق پست مستقیم که به آن بازاریابی پستی نیز گفته میشود یکی از شیوههای سنتی تبلیغات است که به دلیل کارایی بالا هنوز مورد علاقه مدیران میباشد. امکان ارائه آمار و نشانی بازار هدف، مشاوره، چاپ و انتشار کاتالوگ و تهیه سایر اقلام تبلیغاتی وجود دارد. ما از ابتدا تا انتها با شما هستیم.
جمع آوری آمار بازار هدف
همانند سایر انواع تبلیغات مستقیم در تبلیغات پستی هم مشخص کردن بازار هدف و داشتن اطلاعات و آمار دقیق بسیار مهم و موثر است، قادر به ارائه آمار و نشانی بازار هدف به تفکیک اصناف و شهرها هستیم.
تهیه، طراحی و چاپ بروشور و سایر اقلام تبلیغاتی
شناسایی بازار هدف و نوع بازاریابی در نتیجه نهایی تبلیغات مستقیم، تأثیر دارد هر گروه از بازار هدف بسته به نوع محصولات و یا خدمات نوع خاصی از تبلیغات را میطلبد. جهت طراحی و چاپ بروشور، نامه، پاکت نامه، تهیه اقلام تبلیغاتی، چاپ و همچنین مشاوره با ما تماس بگیرید.
ارسال نامه تبلیغاتی
امکان ارسال نامههای تبلیغاتی در اندازهها و وزنهای مختلف به شهرهای مختلف و با امکان انتخاب اصناف و بازار هدف وجود دارد.
دورنگار، فکس یا فاکس ابزاری است که با آن از نوشتهها یا تصاویر روی کاغذ، دادههای الکترونیکی گرفته میشود و دادهها معمولاً از طریق خط تلفن از یک نقطه به نقطه دیگر فرستادن میشوند. یکی از روشهای تبلیغات مستقیم فرستادن فکس تبلیغاتی به شمارههای فکس بازار هدف است. عدم نیاز به مواد اولیه و استفاده از تلفن سبب شده تا به یکی از ارزانترین روشهای تبلیغات هدفمند تبدیل شود.
رایانامه، پست الکترونیکی یا ایمیل نامهای الکترونیکی است که با رایانه فرستاده میشود. نامه همواره یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات بوده، با افزایش روزافزون استفاده از پست الکترونیک این ابزار به شیوه اثر بخشی برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است. تبلیغات از طریق پست الکترونیک ابزار مقرون به صرفهای است که از نرخ پاسخگویی بالایی نیز برخوردار است. این ابزار موجب وفاداری مشتریان و تقویت نام تجاری میشود به شرط آنکه به صورت قانونی و درست انجام شود که اولین لازمه آن داشتن اطلاعات و آمار درست و پذیرش شده میباشد.
در بازاریابی از این طریق محصولات یا مطالب به صورت گرافیکی که شامل متن عکس و حتی لینک میباشد برای خوانندگان ارسال میشود. نباید این گونه بازاریابی را با اسپم (هرزنامه) اشتباه گرفت. یکی از راههای تبلیغات در اینترنت ارسال ایمیلهای تبلیغاتی است. ارسال تبلیغات از طریق ایمیل در عین داشتن مخاطب فراوان بسیار مقرون به صرفه نیز میباشد.
انواع مختلفی از تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک وجود دارد:
یک نوع از تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک خبرنامههای اینترنتی هستند که توسط شرکت و یا نماینده فروش شرکت تهیه شده و برای گروه خاصی که علایق مشترکی در مورد کالا و خدمات دارند ارسال میشوند و خدماتی را به مشتریان ارائه میکنند. ارسال خبرنامهها در بسیاری از موارد با کسب اجازه از مشتریان و به صورت ادواری صورت میگیرد.
نوع دوم، گروههای گفتگو هستند که در میان جمعی با علایق مشترک ایجاد میشوند. در این نوع از تبلیغات پیام الکترونیکی که برای اعضاء فرستاده میشود، گفتگویی را در مورد موضوعی خاص میان آنها ایجاد میکند.
برخی از مزایای تبلیغات ایمیلی عبارتند از:
سرعت: سریع بدست هدف مورد نظر میرسد.
اطمینان: به دلیل قابلیتهای کنترلی این گونه تبلیغات، به راحتی میتوان از رسیدن تبلیغ بدست هدف مطمئن بود.
ارتباط دو طرفه: در تبلیغات ایمیل امکان ایجاد ارتباط دوسویه با کاربر وجود دارد.
ارزانتر بودن: تبلیغات ایمیل به دلیل عدم استفاده از مواد فیزیکی مانند کاغذ، جوهر و سیستمهای حمل و نقل مانند پست همیشه نیست به تبلیغات سنتی ارزانتر میباشد.
گروه مخاطبان: در تبلیغات آنلاین گروه مخاطبان همواره جزو طبقه متوسط و مرفه جامعه با قدرت خرید بالاتر میباشند. معمولاً افراد تحصیل کرده بوده و گروه مدیران و راهبران جامعه نیز در این مجموعه میباشند.