ولقان حسینی

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

ولقان حسینی

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

درباره ولقان حسینی

ولقان حسینی از سال 1380 (2001) فعالیت خود را در زمینه طراحی های گرافیکی در شرکت Alien Entity امریکا به آدرس اینترنتی www.entity.cc آغاز کرد.

وی پس از ارائه بیش از 2500 طرح گرافیکی (ClipArt) با اعلام تحریم های اقتصادی به بازار ایران روی آورد و با طراحی چند سایت ثابت (Static) و ارائه کار های گرافیکی گذشته در سایت های Icons Archive - Icon Free - Icon Farm - Icon & Clipart و اقدام به فروش رایگان آنها به صورت نمادین، نمونه کارهای خود را در معرض دید فعالان IT ایران قرار داده و بدین ترتیب طراحی وب سایت برای ایرانیان را آغاز کرد... [ادامه].

توانایی ها:


چرا دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی بهترین گزینه است؟چرا بهتر است یکی از مشتریان ما باشید:

به دلیل سیستم مدیریتی که برای این شرکت اتخاذ شده :

 

  1. بسیاری از هزینه های اداری و مدیریتی شرکت کاسته شده است، لذا قادر هستیم محصول تولیدی خود را با قیمتی پایین تر از بازار کشور ارائه کنیم.

  2. در دسترس بودن و دسترسی سریع یکی از ویژگی های فطری فضای مجازی است و ما به واسطه گسترش فعالیت در این محیط از این قائده مستثناء نیستیم، مشتریان ما از طریق تلفن - اینترنت - ایمیل - پست در تمام 24 شبانه روز و 7 روز هفته حتی ایام تعطیل می توانند با ما در تماس باشند.

  3. به واسطه فعالیت طولانی در زمینه IT و کامپیوتر، اطمینان داشته باشید که بهترین کیفیت را به مناسب ترین قیمت دریافت خواهید کرد.

  4. در تمامی موارد هزینه کار بعد از انجام کار و رضایت مشتری دریافت خواهد شد.

و مهمتر از همه صداقت. تمام تعرفه ها و نمونه ها به صورت آشکارا و آنلاین در اختیار مشتریان از طریق همین سایت قرار گرفته است.