ولقان حسینی

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

ولقان حسینی

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

دفتر ولقان حسینی - تجارت الکترونیک و طراحی وب سایت:

دفتر ولقان حسینی - تجارت الکترونیک و طراحی وب سایت:

ولقان حسینی از سال 1380 (2001) فعالیت خود را در زمینه طراحی های گرافیکی در شرکت Alien Entity امریکا به آدرس اینترنتی www.entity.cc آغاز کرد [ادامه].

توانایی ها:

·         طراحی سایت های ایستا (Static Website).

·         طراحی وب سایت های فلش (Flash Website).

·         برنامه نویسی سایت های پویا (Dynamic Website).

·         میزبانی وبسایت های ویندوزی (Windows Hosting).

·         ثبت دامنه (دامین) از هر نوع به صورت مستقیم (Direct Domain Registration).

·         پیاده سازی اتوماسیون های مبتنی بر وب (Webbased Automation).

·         پشتیبانی از وب سایت های اشخاص حقیقی و حقوقی (Webmaster Services).

·         معرفی سایت به موتور های جستجو (Search Engine Submission).

·         بهینه سازی و ارتقاء سایتها (Search Engine Optimization).

·         تبلیغات در محیط مجازی و اینترنت (e-Advertisement Systems).

·         ارائه راهکارهای تجارت در فضای مجازی (Internet Based Marketing).

·         طراحی سیستم های مدیریت وب (Content Management System).

·         آموزش اشخاص حقیقی و پرسنل شرکتی (Information Technology Learning).

چرا بهتر است یکی از مشتریان ما باشید:

به دلیل سیستم مدیریتی که برای این شرکت اتخاذ شده :

1.       بسیاری از هزینه های اداری و مدیریتی شرکت کاسته شده است، لذا قادر هستیم محصول تولیدی خود را با قیمتی پایین تر از بازار کشور ارائه کنیم.

2.       در دسترس بودن و دسترسی سریع یکی از ویژگی های فطری فضای مجازی است و ما به واسطه گسترش فعالیت در این محیط از این قائده مستثناء نیستیم، مشتریان ما از طریق تلفن - اینترنت - ایمیل - پست در تمام 24 شبانه روز و 7 روز هفته حتی ایام تعطیل می توانند با ما در تماس باشند.

3.       به واسطه فعالیت طولانی در زمینه IT و کامپیوتر، اطمینان داشته باشید که بهترین کیفیت را به مناسب ترین قیمت دریافت خواهید کرد.

4.       در تمامی موارد هزینه کار بعد از انجام کار و رضایت مشتری دریافت خواهد شد.

و مهمتر از همه صداقت. تمام تعرفه ها و نمونه ها به صورت آشکارا و آنلاین در اختیار مشتریان از طریق همین سایت قرار گرفته است.

محصولات آماده (سیستم های مدیریت محتوا):

سایتهای مجهز به سیستم مدیریت محتوا که در اصطلاح به CMS که مخفف Content Management System است مشهورند، وبسایتهایی از نوع پرتالها یا سایتهای پویا هستند که برای مصارف خاص توسط طراحان حرفه ای و یا شرکتهای طراحی حرفه ای ایجاد میشوند.

تمام مزایا و معایب مربوط به سایتهای پویا در مورد سایتهای مجهز به سیستم مدیریت محتوا صدق می کند. البته در نظر داشته باشید که سایتهای پویا و پرتالها نیز مجهز به سیستم مدیریت محتوا هستند اما آنچه که در CMS ها متفاوت است طراحی آنها و سیستمهای مدیریت محتوای آنها برای مصارف خاص است.

نام CMS و کاربرد

ویرایش

هزینه به تومان

 VCcms سایت مخصوص شرکت های تولیدی و خدماتی

سوم

250,000

 VAcms سایت مخصوص انتشار مقالات

یک

75,000

 

 

 

آیا بجز اینها هزینه های سالیانه نیز نیاز است؟

هزینه خرید CMS فقط یکبار از سوی متقاضی پرداخت می شود. اما هزینه های نام دامنه و میزبانی وب که به صورت اجاره ای و سالیانه می باشد نیاز به تمدید دارد.

در صورتی که سایت خود را از ما تهیه کنید هزینه های نام دامنه و میزبانی وب برای سال اول رایگان خواهد بود و برای سالهای بعد نیز فقط به میزان استفاده شده از شما هزینه دریافت می شود.

نکته: زمانی که شما هزینه سالیانه میزبانی سایت را می پردازید شرکتها موظف به پشتیبانی و آموزش نحوه کارکرد نرم افزار نیز هستند بنابر این هرگز به هیچ شرکتی هزینه تمدید طراحی سایت و یا پشتیبانی جداگانه نپردازید.

تذکر مهم: با توجه به سوالات متداول در زمینه CMS های موجود در بازار ایران لطفا به توضیحات زیر قبل از خرید دقت نمایید:

در خرید CMS به چه نکاتی باید توجه داشت؟

متاسفانه در سالهای اخیر تعدادی از فعالان عرصه تجارت الکترونیک اقدام به انتشار سایتهای مجهز به سیستم مدیریت محتوای خارجی و بعضا ترجمه شده با قیمت های بسیار پایین کرده اند.

1.       اکثر این سیستمها به دلیل اینکه برای ایران و فارسی زبانان طراحی نشده است با سیستم نوشتار فارسی UTF-8 و ساختار راست به چپ مشکل دارند و عمدتا توسط طراحان نیمه حرفه ای به صورت فارسی ترجمه شده اند.

2.       از آنجا که این سیستم ها ساخته دست خود دوستان نیست لذا امکان پشتیبانی وجود ندارد و گاها خطاهای ساده هم میتواند باعث توقف دائمی سایت شود علاوه بر این امکان بروز کردن سیستم و یا ایجاد تغییرات مورد نظر در نحوه مدیریت آن وجود ندارد.

3.       از طرفی هم به دلیل اینکه کپی برداری غیر مجاز بوده و سازنده اصلی آن هیچ مجوزی برای فروش سیستمهای مدیریت محتوای تولیدی خود به این دوستان نداده است لذا شرکت سازنده هم هیچ نوع پشتیبانی از نرم افزار و سایت شما نخواهد داشت.

سیستم های مدیریت محتوایی که در این سایت عرضه می شود:

تمامی محصولات تولید این شرکت می باشد و پشتیبانی و ارتقاء، ایراد زدایی و تغییرات مورد نیاز کاملا قابل اجرا است. سیستمها به صورت تخصصی برای مصارف مختلف و کاملا سازگار با نگارش فارسی طراحی شده اند.

تفاوت سیستم های مدیریت محتوا با سایتهای پویا و داینامیک چیست؟

از مزایای سیستمهای مدیریت محتوا نسبت به سایر سایتهای داینامیک میتوان به آماده بودن و جامع بودن آنها اشاره کرد. از این رو اغلب اینگونه از سایتها در کمتر از 3 روز کاری قابل نصب و استفاده هستند.

طراحی سایتهای CMS مانند یک خط تولید محصول است و از آنجا که طراح باید نمونه های محدودی را به صورت انبوه تولید کند سعی در رعایت تمام اصول امنیتی، گرافیکی، موارد مربوط به رنکینگ و امتیاز موتورهای جستجو و سایر موارد موثر، در محصول اصلی می کند.

نکته: با توجه به مزیتهای CMS ها به تمامی افراد، سازمانها و شرکتهایی که شرایط داشتن سایتهای داینامیک را دارند توصیه می شود تا ابتدا به دنبال سیستمهای مدیریت محتوای مخصوص به کار خود بگردند و در صورتی که پیدا نشد به طراحی سایتهای پویا روی بیاورند.

درباره CMS و سیستم های مدیریت محتوا در ویکی پدیا

میزبانی وب سایت:

فضای میزبانی

پهنای باند

تعداد دامنه

ایمیل

امکانات دیگر

قیمت به تومان

25 مگابایت

نامحدود

1

نامحدود

نامحدود

10,000

50 مگابایت

نامحدود

1

نامحدود

نامحدود

15,000

100 مگابایت

نامحدود

1

نامحدود

نامحدود

20,000

150 مگابایت

نامحدود

1

نامحدود

نامحدود

25,000

200 مگابایت

نامحدود

2

نامحدود

نامحدود

30,000

300 مگابایت

نامحدود

3

نامحدود

نامحدود

35,000

500 مگابایت

نامحدود

5

نامحدود

نامحدود

50,000

1000 مگابایت

نامحدود

10

نامحدود

نامحدود

100,000

2000 مگابایت

نامحدود

20

نامحدود

نامحدود

135,000

3000 مگابایت

نامحدود

30

نامحدود

نامحدود

150,000

5000 مگابایت

نامحدود

50

نامحدود

نامحدود

175,000

7000 مگابایت

نامحدود

نامحدود

نامحدود

نامحدود

200,000

میزبانی وب سایت چیست؟

همانطور که می دانید وب سایت از مجموعه ای از فایلهای مختلف مانند تصاویر، متون و فایلهای برنامه نویسی شده به زبانهای مختلف و سایر اسناد مربوطه تشکیل می شود که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده اند.

هر شخصی که نرم افزارهای لازم و دسترسی به این فایلها را داشته باشد امکان بازدید از این سایت را دارد. حال برای اینکه همه مردم امکان دسترسی به فایلها را داشته باشند نیاز است تا فایلها در کامپیوتری قرار گیرند که همواره به اینترنت پرسرعت متصل است به این کامپیوترها "سرویس دهنده" یا "سرور" می گویند.

اما این سرورها باید امکانات دیگری نیز داشته باشد از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         در صورتی که حجم قابل توجهی از بازدید کننده به سایت مراجعه کنند امکان پاسخگویی به همه آنها را داشته باشد. بنابر این نیاز است تا یک کامپیوتر قدرتمند از لحاظ مشخصات قطعات داخلی باشد.

·         نرم افزارهای لازم برای اجرای انواع فایلها از لحاظ نوع برنامه نویسی را داشته باشد.

·         نرم افزارهای مورد نیاز برای مدیریت بخشهای مختلف سایت و پست الکترونیک و ... را در اختیار صاحبان وب سایتها قرار دهد.

و چندین قابلیت دیگر.

هر کامپیوتری می تواند یک سرور باشد اما از آنجا که هزینه های مورد نیاز برای فراهم کردن تجهیزات و نرم افزارهای لازم و یا نیروی پشتیبانی برای صاحبان همه وب سایتها به صرفه نیست لذا شرکتهایی این مسئولیت را می پذیرند و با فراهم آوردن لوازم کار در سطح وسیع بخشی از فضای دیسک سخت سرورهای خود را به صورت اجاره ای در اختیار متقاضیان قرار می دهند. به این شرکتها که خدمات میزبانی وب یا هاستینگ ارائه می کنند در اصطلاح "میزبان" یا "هاست" می گویند.

سرویسهای میزبانی وب بر اساس نوع سیستم عاملی که بر روی سرورها نصب می باشد و طبیعتا نرم افزارها و فایلهایی را که پشتیبانی می کنند شاخه بندی می شوند. مانند هاست ویندوزی یا هاست لینوکس و ...

سرویسهای میزبانی مشخصاتی را نیز به همراه دارند که نشان دهنده کیفیت و امکانات آنها می باشد. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فضای ارائه شده (Disk Space):

به مقدار فضایی گفته می شود که شرکت میزبان از دیسک سخت سرورهای خود در اختیار شما قرار میدهد این فضا از چند مگابایت تا چند گیگابایت براساس نیاز متفاوت است. مجموع حجم فایلهای ارسالی به سرور اجاره کننده باید کمتر یا مساوی با فضای اجاره شده باشد. (البته این میزان فضا در اکثر سرویس دهنده ها در هر زمان قابل تغییر میباشد).

پهنای باند (Data Transfer):

پهنای باند که به آن ترافیک ماهیانه نیز گفته می شود میزان تبادل اطلاعات با کامپیوتر میزبان را مشخص می کند. به این معنی که میزان مجموع حجم فایلهای دریافت شده یا ارسال شده به فضای اجاره شده به صورت ماهیانه مشخص می شود و نباید از آن حجم بیشتر باشد. نکته: در نظر داشته باشد هر بار که سایت توسط یک بازدید کننده باز می شود مقداری اطلاعات و فایل بین سرور میزبان و کامپیوتر بازدید کننده تبادل می شود بنابر این تعداد بازدید از یک سایت اگر بالا باشد به نسبت نوع فایلهای استفاده شده در سایت، می تواند حجم قابل توجهی از اطلاعات تبادل شود.

تعداد دامنه هایی که امکان ایجاد آنها بر روی یک فضای اجاره ای وجود دارد، تعداد بانکها اطلاعاتی و نوع و حجم آنها و یا نوع پست الکترونیک و تعداد آنها و چند مورد دیگر مشخص کننده کیفیت سرویسهای میزبانی و شرکتهای میزبان هستند.

صاحبان سایتها براساس نیاز خود انتخاب می کنند.

اطلاعات بیشتر درباره میزبانی وب در ویکی پدیا

راهکارهای تبلیغاتی در تجارت الکترونیک:

تصور عموم مردم برآن است که مناسب ترین زمان تبلیغات اوج درآمد و فروش است، برخلاف این اندیشه اقتصاددانان و مدیران موفق بهترین زمان برای افزایش تبلیغات را زمان کاهش فروش و درآمد و حتی در دوران بد اقتصادی می دانند.

مهمترین عامل تعیین کننده در تبلیغات نسبت هزینه تبلیغات به بازخورد آن است. شیوه ها و راهکارهای تجارت الکترونیک اغلب مبتنی بر تکنولوژی های پیشرفته (High Tech) هستند و مواد اولیه و هزینه های مربوطه لازم نسبت به روشهای سنتی بسیار کمتر هستند از طرفی هم با در نظر گرفتن جامعه بزرگی که تحت پوشش خود دارند از بازخورد خوبی هم برخوردارند.

از این رو برآن شدیم تا تعدادی از راهکارهای موجود و قابل اجرای تبلیغاتی را به شرح زیر به عرض برسانیم.

بطور خلاصه میتوان روشهای تبلیغاتی سودمند تجارت الکترونیک را به پنج دسته عمده تقسیم کرد:

1.       تبلیغات هدفمند

2.       تبلیغات در سیستمهای تبلیغاتی

3.       تبلیغات در موتورهای جستجو

4.       تبلیغات پست الکترونیک

5.       تبلیغات  در اینترنت

6.       تبادل لینک یا بنر

تبلیغات هدفمند (Targeted Advertisement):

در این روش از تبلیغات، تبلیغ دهنده مستقیما با بازار هدف خود در ارتباط خواهد بود. مهمترین عامل در این روش داشتن اطلاعات کامل و بروز از بازار هدف است از جمله روشهای تبلیغات هدفمند: تبلیغات پستی (Mail Marketing)، تبلیغات از طریق فکس (Fax Broadcasting) و بازاریابی تلفنی است.

تبلیغات در سیستمهای تبلیغاتی اینترنتی (Yellow Pages Advetisement):

امروزه در بسیاری از موارد مصرف کنندگان برای کاهش در مصرف زمان و هزینه، قیمتها و کیفیتهای رقابتی را در اینترنت جستجو میکنند. برای استفاده از پتانسیل این بازار باید تبلیغات خود را در اینترنت نیز انتشار دهید. تبلیغات در نیازمندی ها نسبت به میزان پاسخگویی و هزینه صرف شده در مقایسه با روشهای مشابه نتیجه ای تا حدود 5 برابر دارد. در تبلیغات نیازمندیها آدرس سایت، خدمات، تولیدات و یا حتی بیوگرافی یک فرد در سایتهای مختلف تبلیغ می شود. در این نوع از تبلیغات، طرح، پیشنهاد، فعالیت، خدمات، محصولات، اخبار، اطلاعیه ها و غیره در بیش از 310 سایت ایرانی و قابل رویت و جستجو در اینترنت ثبت می شود.

از مزایای این روش میتوان به استفاده از بینندگان سایتهای پر بیننده برای نمایش و تبلیغ محصولات یا خدمات مورد نظر، آشنا کردن مردم و کاربران اینترنت با محصولات، در نهایت فروش و ارئه خدمات به متقاضیان اشاره کرد.

تبلیغات در موتورهای جستجو (Search Engine Marketing):

موتورهای جستجو در هدایت بازدید کننده به سایتها و بازاریابی در اینترنت حرف اول را می زنند موتورهای جستجویی مانند "Google" و "Yahoo" یا "MSN" و "Bing" روزانه هادی بیش از یک میلیون بیننده هستند بنابراین تبلیغات در مسیری با این حجم از ترافیک حتما پاسخگو خواهد بود.

زمانی که فردی کلمه یا کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کند و یا از منطقه خاص جغرافیایی به موتورهای جستجو متصل می شود، قسمتی از نتایج جستجوی وی را تبلیغات "پشتیبانان مالی" یا همان "تبلیغ دهندگان" تشکیل می دهد. البته روشهای دیگری مانند تبلیغ در مسنجرها و اطراف سرویس پست الکترونیک و یا نمایش تبلیغ در سایتهای طرف قرارداد نیز از جمله راههایی است که موتورهای جستجوگر برای ارائه خدمات به پشتیبانان مالی خود استفاده می کنند.

تبلیغات پست الکترونیک (e-Mail Marketing):

تبلیغات ایمیل از جمله روشهای تبلیغاتی معمول است که همه افراد می توانند تبلیغات خود را در به صورت نامه ای از طریق پست الکترونیک خود به صندوق ایمیل چند صد یا چند هزار نفر دیگر ارسال نمایند.

میزان نتیجه گیری از این روش به میزان بروز بودن آدرسهای پست الکترونیک، روشهای  ارسال به کار گرفته شده و فاصله میان ارسالها بستگی دارد البته داشتن نرم افزارهای جدید و قدرتمند می تواند در رسیدن به هدف کمک کند، عدم رعایت هر یک از این موارد سبب شکست تبلیغات، هزینه های اضافی و یا حتی از دست دادن پست الکترونیک و نام دامنه شود.

تبلیغات در اینترنت (Internet Advertisement):

روزانه میلیونها کاربر از میلیونها سایت بازدید می کنند و صاحبان این سایتها برای کسب درآمد از بازدیدکنندگان راههای مختلفی را در پیش می گیرند. یکی از این راهها نمایش تبلیغات در سایت و یا به طریقی هدایت بخشی از بازدید کنندگان سایت خود به سایتهای تبلیغ دهندگان است.

از آنجا که پیدا کردن تبلیغ دهنده و تبلیغ کننده و بوجود آمدن اعتماد متقابل، پروسه ای وقت گیر است شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی این رابطه را برقرار می کنند. این شرکتها با دریافت مبلغ خاصی از سایتهای طرف قرارداد می خواهند تا میزان مشخصی از بازدید کننده را به سایت یا صفحه تبلیغ دهنده هدایت کنند. با عقد قرارداد با شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی میتوان از پتانسیل سایتهای طرف قراردادشان برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی استفاده کرد.

تبادل لینک یا بنر (Link & Banner Exchange):

تبادل لینک یا بنر روشی کم هزینه اما کارآمد برای تبلیغات سایت است. صاحبان سایتها و وبلاگها با تبادل لینک یا بنر بین سایتهای مشابه - از لحاظ محتوا و زمینه فعالیت- علاوه بر هدایت کاربران و بازدیدگنندگان به سایتها و صفحات یکدیگر باعث افزایش اعتبار سایت در اینترنت و افزایش امتیاز و رتبه سایت خود در موتورهای جستجو می شوند.

طراحی سی دی های تبلیغاتی چند رسانه ای (Multi Media):

استفاده از CD و DVD های تبلیغاتی امروزه بسیار مورد توجه مدیران قرار گرفته است. نسبت اطلاعات مبادله شده به هزینه در این روش بسیار کمتر از تبلیغات چاپی و سنتی است و از طرفی هم نتیجه کار بسیار زیباتر و جذاب تر خواهد بود. در روش چند رسانه ای تصاویر، فیلم یا انیمیشن به کمک متون تبلیغاتی می آیند تا تاثیر گذاری آنها را چند برابر کنند.

تبلیغات چند رسانه ای بر اساس نوع نرم افزار به دسته های عمده زیر تقسیم می شوند:

·         انیمیشن فلش

·         فیلم تبلیغاتی

·         صفحات وب سایت

·         اسلاید

که هر یک از این روشها با توجه به نحوه ارائه برای هدف خاصی کاربرد دارند.

هزینه های انتشار چگونه محاسبه می شود؟

هزینه های انتشار از هزینه های تولید نرم افزار جداست و بدون در نظر گرفتن نوع نرم افزار محاسبه می شود. فرمول محاسبه به شکل زیر است:

 قیمت روز رسانه + 30 تومان هزینه رایت + 50 تومان هزینه چاپ روی رسانه X تعداد

* منظور از رسانه CD یا DVD و ... است.

مزایای استفاده از تبلیغات چند رسانه ای چیست؟

از دید تبلیغ کننده:

تبلیغ کننده نیاز دارد تا حجم زیادی از اطلاعات تبلیغاتی مورد نظر خود را با کمترین هزینه به بازار هدف برساند. استفاده از روشهای سنتی مانند چاپ بروشور در مواردی که اطلاعات تبلیغاتی کم باشد مناسب است اما اگر تعداد صفحات و اطلاعات افزایش یابد هزینه نیز به همان میزان افزایش خواهد داشت.

اما در تبلیغات چند رسانه ای هزینه به ازای هر میزان از اطلاعات ثابت است و یا به ازای افزایش بسیار زیاد تنها تغییر خیلی جزئی می کند بعنوان مثال نیاز به تغییر نوع رسانه از cd به dvd یا افزایش تعداد رسانه.

از دید بازار هدف:

فرض کنید شرکتی بروشور تبلیغاتی برای شما ارسال کند اگر تعداد صفحات آن کم باشد یا نسبت تصاویر به متن و جذابیت تصاویر در حد مناسبی باشد و یا از طرح ابتکاری و جذابی برای ساخت بروشور استفاده شده باشد به کل بروشور ارسالی حداقل یک نگاه کلی می اندازید اما اگر شبیه یک مجله نوشتاری خسته کننده و یکنواخت باشد فقط در صورتی که موضوع آن شما را جذب کرده باشد و یا زمان فراغت زیادی داشته باشید نگاهی به کل آن می اندازید.

بنابر این تبلیغ کنندگان برای جذب بازار هدف از طریق بروشور و روشهای سنتی سه راه را می توانند پیش بگیرند:

1.       استفاده از صفحات کمتر که سبب کاهش اطلاعات مبادله شده می شود.

2.       افزایش نسبت تصاویر به متون و یا استفاده از طرحهای خلاقانه که مستلزم پرداخت هزینه ای چند برابر است.

3.       کاهش هزینه های تبلیغاتی و عدم توجه به جذب بازار هدف که سبب کاهش بازخورد تبلیغاتی می شود.

اما راه دیگری هم وجود دارد و آن استفاده از راهکارهای تجارت الکترونیک و بهره گیری از روشهای نوین تبلیغات مانند تبلیغات چند رسانه ای (مولتی مدیا) است که هم جذابیت و هم طراحی خلاقانه را با هزینه ای به مراتب پایین تر در اختیار شما قرار می دهد. تصاویر جذاب و متحرک، صدا و فیلم همه را میتوان بدون محدودیت برای افزایش جذابیت تبلیغات و ارسال انبوهی از اطلاعات تبلیغاتی بدون آسیب رساندن به نتیجه کار استفاده کرد.

ارتقاء وب سایت چیست؟

شامل دو مرحله اصلی است:

·         معرفی وب سایت.

·         بهینه سازی وبسایت.

اما بصورت مکمل میتوان از سرویسهای زیر نیز بهره برد:

·         سرویس تبلیغات اینترنتی.

·         سرویس تبادل لینک.

سایتی که در موتورهای جستجو رتبه خوبی نداشته باشد بودن و یا نبودن آن تفاوتی ندارد.

معرفی به موتورهای جستجو:

بطور معمول پروسه ثبت آدرس یک وب سایت در موتورهای جستجو دو تا چهار ماه بعد از آنلاین شدن سایت طول خواهد کشید البته در این مورد بهترین حالت در نظر گرفته شده و در مورد همه موتورهای جستجوگر صدق نمی کند زیرا که برخی از آنها رباتهای ضعیفتر یا کندتری دارند و ممکن است بیش از شش ماه طول بکشد و یا اصلا سایت را ثبت نکنند. حال با اقدامات خاصی مانند ارائه آدرس سایت به موتورهای جستجو و یا معرفی آدرس سایت به تعداد زیادی از لینکستانها میتوان این پروسه را تا یک یا دو هفته کاهش داد، به این روش از معرفی سایت "ارائه سایت" یا "URL Submission" می گویند.

ضمانتنامه: وبسایت طرف قرارداد در کمتر از دو هفته در چیزی حدود 300,000 موتور جستجو و لینکستان قرار می گیرد.

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو:

بعد از ثبت آدرس سایت موتورهای جستجو به هر صفحه از سایت نسبت به یک کلمه کلیدی خاص امتیاز می دهد که این امتیاز نشان دهنده میزان ارتباط محتوای صفحه با کلمه کلیدی جستجو شده است. امتیاز اخذ شده بسیار مهم است زیرا که امتیاز کمتر یعنی رتبه پایین تر و رتبه پایین تر یعنی بازدید کننده کمتر و شکست سایت.

پیروی از قوانین موتورهای جستجو در طراحی سایت و سپس سازگار ساختن محتوای سایت با الگوریتم موتورهای جستجو را "بهینه سازی وب سایت" یا "SEO" می گویند.

ضمانتنامه: وبسایت طرف قرارداد در کمتر از چهل روز ارتقاء قابل توجهی خواهد کرد. (که میزان این ارتقاء بعد از بررسی سایت مشخص شده و در قرارداد قید خواهد شد).

*سرویس ویژه ارتقاء سایت:

در سرویس ویژه ارتقاء سایت، سرویسهای معرفی و بهینه سازی و تبلیغات باهم گنجانده شده اند و ضمانت ارتقاء به 15 روز کاهش یافته علاوه براین سرویس ویژه با ضمانت افزایش بازدید از روز چهارم، ارائه می شود.

موتورهای جستجو چگونه کار میکنند؟

زمانی که یک سایت روی اینترنت قرار می گیرد فقط افرادی می توانند به آن دسترسی داشته باشند که آدرس سایت یا همان نام دامنه را بدانند. قبل از بوجود آمدن موتورهای جستجوگر و لینکستانها این مسئله بسیار عادی بود اما با پیدایش آنها عمده بینندگان سایتها از این طریق از سایت هدف بازدید می کنند به عنوان مثال برای یک سایت معمولی در بدترین حالت گوگل در حدود روزانه 50 نفر بازدید کننده ارسال می کند.

موتورهای جستجو از یک نرم افزار به نام ربات یا خزنده استفاده می کنند به عنوان مثال ربات یا خزنده گوگل "GoogleBot" نام دارد. این رباتها با دنبال کردن پیوندها سایتهای مختلف را بازدید می کنند و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کرده و به سرور اصلی ارسال می کنند. سرور یا سرورهای اصلی با ذخیره سازی و پردازش آنها بانک اطلاعاتی مورد نظر خود را ایجاد می کنند. محتوای این بانکهای اطلاعاتی در میان موتورهای جستجوی مختلف متفاوت است اما همه آنها الگوریتمی دارند که براساس اطلاعات دریافتی از رباتهای خود و داده های پردازش شده به هر صفحه نسبت به یک کلمه خاص - که به "کلمات کلیدی" مشهورند - امتیاز میدهد. این امتیاز نمایانگر مقدار نزدیکی محتوای سایت به کلمه کلیدی است. بر همین اساس زمانی که فردی به دنبال یک موضوع خاص می گردد موتورهای جستجو به بانک اطلاعاتی خود مراجعه کرده و به ترتیب نزدیکترین سایتها از لحاظ نزدیکی محتوای سایت به کلمه یا کلمات کلیدی استفاده شده را به وی پیشنهاد می دهند.

از آنجا که هر موتور جستجوگر الگوریتم "وبکاوی" مخصوص به خود را دارد بنابر این امتیاز یک صفحه نسبت به یک کلمه کلیدی ممکن است در موتورهای جستجوی مختلف متفاوت باشد. البته اکثر این الگوریتمها از یکسری اصول اولیه و ایتدایی مشترک استفاده می کنند.

از آنجا که پایه همه این تصمیم گیری ها بر اساس هوش مصنوعی و رباتهای جستجوگر است در بسیاری از مواقع زمانی که مدیران سایتها (صاحبان سایتها) نسبت به قوانین موتورهای جستجو بی تفاوت باشند و سعی در سازگاری سایتهای خود با موتورهای جستجوی بزرگ نکنند، رباتها اطلاعات ناقص یا اشتباهی را مخابره می کنند و سایت امتیازی پایین تر از آنچه که شایسته است می گیرد و این یعنی رتبه پایین تر، بازدید کننده کمتر و نهایتا بی استفاده ماندن سایت.

شعار نیست اگر بگوییم سایتی که با موتورهای جستجو سازگار نباشد و حداقل در صفحات یک تا پنج از چند جستجوگر مهم دنیا ظاهر نشود بودن یا نبودن آن تفاوتی ندارد. هیچکس برای جستجوی یک مورد خاص به صفحات بعد از پنجم یعنی به طور معمول نتایج با رتبه کمتر از پنجاهم رجوع نمی کند و معمولا جواب در همان صفحه اول و دوم است.

کسب اطلاعات درباره سئو و ارتقاء و بهینه سازی وب سایت در ویکی پدیا

طراحی اتوماسیون اداری:

بسیاری از تکنولوژی های جدید بر پایه این جمله بوجود آمده اند "انسان فکر کند، ماشین کار کند". ذهن انسان و برهمین اساس خود انسان از انجام کارهای جدید و یا فکر کردن بر روی راهکارهای جدید لذت می برد و از انجام کارهای تکراری گریزان است. امروزه تکنولوژی برای حل این مشکل به کمک انسان آمده است.

سیستمهای اتوماسیون نیز از جمله این تکنولوژیها محسوب می شود. در سیستم های اتوماسیون، کار به دقت آنالیز می شود و کارهای تکراری یا کارهایی که توسط هوش مصنوعی نرم افزار قابل انجام است جدا شده و برای آنها نرم افزار یا سخت افزار خاصی طراحی میشود و سایر کارها که نیاز به هوش و قدرت تصمیم گیری انسانی دارد توسط انسان انجام می شود.

آیا اتوماسیون مشکل ما را حل میکند؟

فارغ از اندازه سازمان یا شرکت اتوماسیون میتواند به شما کمک کند به عنوان مثال شما روزانه بارها یک متن را می نویسید که فقط بخشی از آن متغیر است و مابقی متن دقیقا تکرار می شود در صورتی که می توان اینکار را به اتوماسیون سپرد علاوه بر اینها در مورد کارهای غیر تکراری هم اتوماسیون چاره ساز است، تمام فعالیتها و داده هایی که از طریق اتوماسیون جابجا میشوند امکان ذخیره سازی در یک بانک اطلاعاتی و یا انجام پردازش های مورد نظر روی آنها انجام وجود دارد. سیستمهای حسابداری نمونه کوچکی از اتوماسیونهای اداری هستند که داده ها را ذخیره کرده و پردازش می کنند.

گردش کار مکانیزه جایگزین گردش کار سنتی :

حجم کارها و اهمیت اطلاعات در کلیه سازمانها و شرکتها با وجود استفاده از پرسنل متعدد شاهد رشدی روزافزون است. برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت بر عملکرد فعالیتهای درون سازمانی یکی از مهمترین معیارها و پیش نیازها در توسعه و کاربرد فن آوری اطلاعات در سازمانهای امروزی محسوب می‌شوند. هدف اصلی که برخی از صاحبان فکر و اندیشه دنبال می‌کنند، توسعه انفجاری و غیر قابل تصور استعدادها و فرصتهای اقتصادی و اجتماعی خصوصا با تکیه بر سرمایه‌های حیاتی و تعیین کننده ، دانش اطلاعات و تکنولوژی است و این یعنی حداکثر بهرهوری. تحقیقات گروه WFMC نشان می‌دهد سازمانها و شرکتهای سنتی در محصولات و خدمات خود عملا تنها از % 30 زمان فرایندها ارزش افزوده دریافت می‌کنند و از % 70 زمان باقیماده غیر از اتلاف وقت و هزینه چیزی عایدشان نمی‌شود. این آمار حتی در شرکتها و بنگاه‌های اقتصادی موفق که گردش کاری سنتی را دنبال می‌کنند بصورتی واضح تر نمود پیدا می‌کند !

اطلاعات بیشتر درباره اتوماسیون اداری در ویکی پدیا

خدمات پشتیبانی:

خدمات پشتیبانی شامل سرویسهایی به شرح زیر می شود:

·         ارائه و اجرای راه کارهای مبتنی بر تجارت الکترونیک.

·         پشتیبانی از وبسایت ها.

·         پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری.

پشتیبانی و مدیریت سایت (Web Mastering):

بسیاری از شرکتهایی که از وب سایت و مزایای آن بهره می گیرند در چند مورد دچار مشکل هستند که مهترین آنها:

·         نداشتن نیروی حرفه ای جهت مدیریت سایت.

·         میزان فروش و ارجاء مشتری به شرکت توسط سایت کمتر از میزان پیشبینی شده.

علت این مشکل نداشتن وبمستر و یا مشاوری برای امور تبلیغاتی و وبسایت یا همان متخصص تجارت الکترونیک است. استخدام این متخصصین با احتساب حقوق، پاداش، بیمه و غیره بسیار پر هزینه خواهد بود، از سوی دیگر ارائه خدمات تجارت الکترونیک به صورت سنتی و یا توسط افراد غیر متخصص بیشتر از آنکه توسعه و گسترش فعالیت را در پی داشته باشد، هزینه ای اضافه نیز در پی خواهد داشت.

پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری و شبکه های داخلی:

یکی از نیازهای اساسی شرکتهایی که از تعدادی کامپیوتر و احتمالا شبکه های کامپیوتری و اینترنت بهره می گیرند، پشتیبانی از سیستمها، تامین و تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری آنهاست.

از آنجا که استخدام افراد متخصص نیازمند پرداخت ماهیانه حقوق، بیمه و مزایا و غیره است. تامین نرم افزار و سخت افزار مورد نیاز، سرویس دوره ای سیستمها و بهینه سازی آنها را با پرداخت هزینه بسیار پایین به ما بسپارید.

نسخه Demo:

Website: http://www.volghan.ir/vccms/default.aspx

CMS: http://www.volghan.ir/vccms/cms.aspx


دانلود کاتالوگ VCcms

VCcms چیست؟

وب سایتی جامع مجهز به سیستم مدیریت محتوا ست که مخصوص کارخانه ها و شرکت ها و سایر بنگاه های اقتصادی تولیدی و خدماتی طراحی شده است و مانند سایر CMS ها امکان ایجاد تغییرات در محتوا و ساختار سایت را به راحتی به مدیران و صاحبان سایت می دهد.

این وب سایت به دو زبان پایه، فارسی و انگلیسی طراحی شده که با ابزار ترجمه اتوماتیک امکان افزایش آن تا 32 زبان دیگر نیز وجود دارد. البته امکان اضافه کردن زبان های پایه به تقاضای خریدار وجود دارد.

سیستم مدیریت وب سایت یا CMS چیست؟

سایتهای مجهز به سیستم مدیریت محتوا که در اصطلاح به CMS -Content Management System- مشهورند وبسایت هایی از نوع پرتال ها یا سایت های پویا هستند که برای مصارف خاص توسط طراحان حرفه ای و شرکتهای طراحی وب ساخته میشوند.

مزایای استفاده از CMS چیست؟

از مزایای سیستم های مدیریت محتوا نسبت به سایر سایت های داینامیک می توان به آماده بودن و جامع بودن آنها اشاره کرد. از این رو اغلب اینگونه از سایتها در کمتر از 3 روز کاری قابل نصب و استفاده هستند.

طراحی سایتهای CMS مانند یک خط تولید محصول است و از آنجا که طراح باید نمونه های محدودی را به صورت انبوه تولید کند سعی در رعایت تمام اصول امنیتی، گرافیکی، موارد مربوط به رنکینگ، امتیاز موتورهای جستجو و سایر موارد موثر می کند.

فواید وب سایت برای شرکت ها چیست؟

1. اعتبار بیشتر

داشتن یک وب سایت و یا حتی یک صفحه اختصاصی در اینترنت علاوه بر ایجاد امکان مناسب برای شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی بزرگ سبب دریافت امتیاز بهتر و یا افزایش رتبه در صنف مورد نظر می شود.

2. تبلیغات بیشتر با هزینه کمتر

طراحی سایت مانند طراحی یک کاتالوگ چند رسانه ای ست با این تفاوت که هزینه انتشار (جمع آوری آمار بازار مصرف، چاپ و ارسال) ندارد. زمانی که یک سایت روی اینترنت است و یا به اصطلاح آنلاین است هر کاربری که به آن دسترسی پیدا می کند مانند این است که کاتالوگ محصولات و یا خدمات شرکت را مطالعه می کند. با در نظر گرفتن اینکه در حالت متوسط حدود 1000 نفر ماهیانه از یک سایت تازه بازدید می کنند بنابر این هزینه بسیار زیادی صرفه جویی می شود.

علاوه بر اینها داشتن یک وب سایت خوب درب های تبلیغاتی نوین در فضای مجازی که از آن با عنوان تجارت الکترونیک یاد می شود را برای صاحبان سایتها باز می کند. شیوه های تبلیغاتی تجارت الکترونیک مانند تبلیغات کلیکی، تبلیغات ایمیل، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات موتورهای جستجو و غیره علاوه بر بازدهی بالاتر هزینه کمتری را نیز به همراه دارند.

3. بازاریابی رایگان

زمانی که یک وب سایت آنلاین می شود (در اینترنت قرار می گیرد) نسبت به بسیاری از موارد که باید در طراحی لحاظ شود از یک هفته تا 4 ماه طول می کشد تا موتور های جستجوی بزرگ دنیا مانند Google, Yahoo, Bing و ... آن را شناسایی کرده و نسبت به نوع طراحی، ساختار و محتوای سایت و همچنین سایر متد ها و الگوریتم های خاص محل قرار گرفتن سایت در لیست جستجو به ازای یک کلمه کلیدی مشخص را تعیین کنند. هنگامی که فردی کالا یا خدمات خاصی را جستجو می کند وی را به سایت های لیست شده هدایت می کنند و این یعنی بازاریابی 24 ساعته رایگان.

4. فعالیت بیشتر در زمان کمتر

یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در رقابت و تجارت میزان فعالیت است و با در نظر گرفتن اینکه میزان کار رسمی یک شرکت معمولا 8 ساعت در روز است که البته ساعات کار مفید آن بسیار کمتر از این مقدار است و با احتساب تعطیلی های سال، زمان بسیار زیادی برای فعالیت و رقابت از بین می رود بخصوص که مقصود رقابت با کالا یا خدمات خارجی باشد از این رو داشتن یک سایت یعنی فعالیت 24 ساعته بخشی از شرکت و حتی فروش و سایر تعاملات آنلاین دیگر.

5. بازاری به بزرگی جهان

با راه اندازی یک سایت هیچ محدودیت جغرافیایی برای فروش، تبلیغات و عرضه خدمات نخواهید داشت.

6. تعامل بیشتر و بهتر

داشتن یک سایت با امکانات از پیش طراحی شده برای تعامل بین بازدید کننده و صاحبان سایت مانند داشتن یک بخش روابط عمومی 24 ساعته و قدرتمند است زیرا که هزینه مالی و زمانی این روابط یک کلیک است. داشتن چنین تعاملی با بازار هدف سبب افزایش محبوبیت و مراجعات و نهایتا افزایش فروش کالا و عرضه خدمات می شود.

VCcms چه امکاناتی دارد ؟

• درباره ما و تاریخچه

اولین صفحه این سایت به درباره ما اختصاص دارد که امکان درج نوشتار و تصاویر در رابطه با تاریخچه شرکت، افتخارات، رتبه ها و جوایز دریافتی وجود دارد.

• محصولات و خدمات

نمایشگاه و فروشگاه آنلاین محصولات و خدمات در این بخش جای گرفته که امکان اتصال به انواع سیستم های خرید سنتی، پستی و اینترنتی و حتی آنلاین بانکی (اختیاری) را دارد. محصولات و خدمات با یک تصویر اصلی و توصیف کوتاه به بازدید کننده معرفی می شوند و در صورت تمایل بازدید کننده اطلاعات بیشتر و 2 عکس دیگر در اختیار وی قرار می گیرد.

• نمونه کارها

امکان درج نمونه کارها در هر قالب نوشتاری به همراه تصاویر به مدیریت سایت می دهد.

• سوالات متداول

یکی از راهکارهای تعامل سازنده و همیشگی استفاده از بخش سوالات متداول است که علاوه بر پاسخگویی 24 ساعته به سوالات متداول متقاضیان سبب راهنمایی و جلب اعتماد آنها نیز می شود.

• دریافت فایل

برخی از مواقع نیاز است مشخصات فنی یک کالا یا خدمات و کاتالوگ و یا هر نوع فایل دیگری در اختیار عموم متقاضیان قرار گیرد و صفحه دریافت فایل برای همین منظور طراحی شده است.

• پذیرش نمایندگی

به دو بخش تقسیم می شود اول ارائه اطلاعات و آگهی مربوط به پذیرش نمایندگی و دوم فرم ثبت نام متقاضیان.

• لیست نمایندگی ها

اطلاعات تماس نمایندگی ها برای دسترسی آسانتر متقاضیان بخصوص زمانی که از مناطق مختلف جغرافیایی و از طریق سایت با شرکت و خدمات آن آشنا می شوند بسیار مهم است.

• حساب نمایندگی ها

این بخش دارای سه بخش است اولین بخش امکان درج اطلاعیه های مخصوص نماینگی ها را ایجاد می کند و بعد از شناسایی نمایندگی (از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبور) بخش دوم اجازه دسترسی به تعرفه ها و قیمت های مخصوص نمایندگان را می دهد. بخش سوم نیز برای ویرایش اطلاعات پروفایل و رمز عبور نمایندگان است.

• پرسنل شرکت

مخصوص درج اطلاعات تماس برخی از پرسنل مانند مدیر روابط عمومی یا پشتیبانی و سایر پرسنل شرکت است که می بایست در ارتباط و تعامل با مشتریان و متقاضیان باشند.

• اطلاعیه ها

برای انتشار آگهی های شرکت اعم از مناقصه، مزایده و جذب نیروی انسانی و سایر نیازمندی ها طراحی شده است.

• اخبار و مقالات

انتشار اخبار داخلی شرکت مانند کسب جوایز، نشان ها و یا تغییرات ساختار شرکت و همچنین ثبت مقالات و اخبار مرتبط با صنف و حوزه کاری علاوه بر ایجاد یک سایت جامع سبب افزایش مراجعات از موتور های جستجو و ارتقاء سایت می شود.

• آلبوم تصاویر

به منظور انتشار تصاویر یک آلبوم 4 در 25 طراحی شده است.

• پیوند ها

درج پیوند و لینک مربوط به سایت های مشابه علاوه بر راهنمایی بازدید کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر و ایجاد یک سایت جامع سبب افزایش محبوبیت سایت در موتورهای جستجو و در نهایت افزایش بازدید را به همراه خواهد داشت.

• تماس با ما

راهنمایی بازدید کنندگان سایت برای ارتباط با شرکت و بخش های مختلف آن از طریق پست الکترونیک، تلفن، ، فکس، آدرس و صندوق پستی و سایر روش های ارتباطی.

• کنترل پنل

در طراحی سیستم مدیریت این سایت کارایی حرف اول را می زند، میانبر های در دسترس و آموزش های گنجانده شده در هر بخش و علاوه بر اینها سرعت انجام اعمال در تمام مراحل طراحی مد نظر قرار داده شده و سعی شده همه امکانات در محیطی کاربر پسند به مدیران ارائه شود.

ویژگی های VCcms چیست؟

1. جامعیت

همانطور که در خلاصه امکانات به آن اشاره شد این نرم افزار (سایت مجهز به سیستم مدیریت محتوا مخصوص شرکت ها) همه امکانات مورد نیاز برای شرکت ها و بنگاه های اقتصادی تولیدی و خدماتی را در خود گنجانده است.

2. سرعت

افزایش سرعت در نمایش صفحات با کاهش کد ها و استفاده مناسب از CSS و Java Script و Ajax در جهت کاهش حجم صفحات و چیدمان مناسب و همچنین قرار دادن میانبرهای مناسب سبب افزایش سرعت کلی نرم افزار شده و موجب دسترسی بهتر کاربران با هر سرعت اتصال اینترنت می شود.

3. بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)

مهمترین دغدغه در طراحی تمامی اجزای این نرم افزار سازگاری آن با موتورهای جستجوی بزرگ از جمله گوگل بوده است. به جرات می توانیم بگوییم در این سایت تمامی متدهای شناخته شده برای بهینه سازی در موتورهای جستجو در نظر بوده است و سازگاری کامل دارد.

4. همه امکانات در یک نسخه

این نرم افزار (سایت مخصوص شرکت های تولیدی و خدماتی مجهز به سیستم مدیریت محتوا VCcms) در نسخه های مختلف با قیمت های متفاوت عرضه نمی شود و تمامی امکانات در همین نسخه فعال است و صاحبان و مدیران این سیستم می توانند بخش هایی را که استفاده ای برای آنها ندارد غیرفعال کنند.

5. امنیت

امنیت یک متغیر نسبی است و هیچکس نمی تواند مدعی امنیت 100 درصد شود، امنیت یک سایت به میزبان آن، برنامه نویس و مدیریت سایت وابسته است. برای رعایت اصول ایمنی در بخش میزبانی، میزبانی سایت حتما توسط خود ما انجام می شود (تا 100 مگابایت رایگان) و در ارتباط با امنیت سایت، در تمام مراحل از انتخاب زبان برنامه نویسی تا حتی انتخاب اسکریپت ها امنیت درنظر بوده است.

6. آموزش و پشتیبانی

آموزش و پشتیبانی همواره از مباحث داغ صنف انفورماتیک بوده است. این سیستم همراه با آموزش اختصاصی سیستم مدیریت و پشتیبانی 100 درصد رایگان ارائه می شود.

مشخصات فنی سیستم:

Software: VOLGHAN's Company Content Management System VCcms
Kind: Web Based Dynamic Website
Version: 3.0Programming Language: C# Asp.Net 3.5, xHtml 1.1, Full CSS
Script Language: Java Script, Ajax
Database: MS Access / MS SQL Server

نسخه Demo:

Website: http://www.volghan.ir/vacms/default.aspx

CMS: http://www.volghan.ir/vacms/cms.aspx


دانلود کاتالوگ VAcms

 

VAcms چیست؟

وب سایتی جامع مجهز به سیستم مدیریت محتوا است که مخصوص انتشار مقالات طراحی شده است و مانند سایر CMS ها امکان ایجاد تغییرات در محتوا و ساختار سایت را به راحتی به مدیران و صاحبان سایت می دهد.

وبسایت به فارسی طراحی شده که با ابزار ترجمه اتوماتیک امکان افزایش آن تا 32 زبان دیگر نیز وجود دارد.  البته امکان اضافه کردن زبان های پایه به تقاضای خریدار نیز وجود دارد.

سیستم مدیریت وب سایت یا CMS چیست؟

سایتهای مجهز به سیستم مدیریت محتوا که در اصطلاح به CMS -Content Management System-  مشهورند وبسایت هایی از نوع پرتال ها یا سایت های پویا هستند که برای مصارف خاص توسط طراحان حرفه ای و شرکتهای طراحی وب ساخته میشوند.

مزایای استفاده از CMS چیست؟

از مزایای سیستم های مدیریت محتوا نسبت به سایر سایت های داینامیک می توان به آماده بودن و جامع بودن آنها اشاره کرد. از این رو اغلب اینگونه از سایتها در کمتر از 3 روز کاری قابل نصب و استفاده هستند.

طراحی سایتهای CMS مانند یک خط تولید محصول است و از آنجا که طراح باید نمونه های محدودی را به صورت انبوه تولید کند سعی در رعایت تمام اصول امنیتی، گرافیکی، موارد مربوط به رنکینگ، امتیاز موتورهای جستجو و سایر موارد موثر می کند.

 چه استفاده ای می توان از یک سایت انتشار مقالات کرد؟

1.     اصل انتشار

سازمان ها، نهاد ها و افرادی که مایلند مقالات خود و یا سایرین را در ارتباط با موضوع یا موضوعاتی به صورت آنلاین منتشر کنند می توانند از چنین سیستم هایی بهره ببرند.

2.     درآمد ناشی از تبلیغات

سایت های مرجع و بطور کلی سایت هایی که حجم زیادی از اطلاعات را بین کاربران به اشتراک می گذارند معمولا مورد پسند کاربران و موتورهای جستجو قرار می گیرند. استقبال بازدید کنندگان از یک سایت سبب جلب پشتیبانان مالی می شود که در اکثر موارد علاوه بر بازگشت هزینه های اجرایی، درآمدزایی نیز دارد.

3.     تعامل بیشتر و بهتر

داشتن یک سایت با امکانات از پیش طراحی شده برای تعامل بین بازدید کننده و صاحبان سایت مانند داشتن یک بخش روابط عمومی 24 ساعته و قدرتمند است زیرا که هزینه مالی و زمانی این روابط یک کلیک است.

VAcms چه امکاناتی دارد ؟

·        لیست مقالات

هدف اصلی این سیستم یا سایت انتشار مقاله است لذا در این راستا سعی شده ساختاری برای سایت انتخاب شود که دو گروه از بازدید کننده را به بهترین نحو پوشش دهد:

1.     کاربران سایت: سهولت در جستجو و دستیابی به اطلاعات مورد نیاز در الگوریتم و ساختار کلی سایت مورد نظر گرفته شده.

2.     ربات موتورهای جستجو: هر کدام از این ربات ها روشی برای جستجو و ثبت محتوای سایت دارند. ایجاد ساختاری سازگار با روباتها سبب عملکرد بهتر آنها و در نتیجه ثبت محتوای بیشتر و نهایتا ارسال بازدیدکنندگان بیشتر به سایت از طرف موتورهای جستجو می شود.

·        اعضای سایت

بخش اعضای سایت امکاناتی به شرح زیر در اختیار اعضای سایت قرار میدهد:

1.     پروفایل: امکان مدیریت بر مشخصات کاربری را به اعضای سایت می دهد.

2.     ارسال مقاله: امکان ارسال مقاله به سایت که پس از تایید مدیریت منتشر می شود. این امکان می تواند سبب افزایش مقالات و به واسطه آن حجم اطلاعات و نهایتا افزایش بازدید از سایت شود.

3.     حذف مقاله: امکان ارسال درخواست حذف مقاله به مدیریت سایت.

·        بخش های متنی(فقط خواندنی):

سایت ها معمولا به تناسب اهداف آنها نیازمند بخش های متنی هستند که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار اعضای سایت و کاربران قرار می دهد. در این سایت آنچه که به طور معمول در سایت های مشابه وجود دارد گنجانده شده است که البته به تشخیص متقاضی قابل حذف یا اضافه کردن است. بخش های از پیش تعریف شده به شرح زیر هستند:

1.     درباره ما

2.     تماس با ما

3.     قوانین سایت

4.     حقوق خوانندگان

5.     حقوق نویسندگان

 ·        پیوند ها

درج پیوند و لینک مربوط به سایت های مشابه علاوه بر راهنمایی بازدید کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر و ایجاد یک سایت جامع، سبب افزایش محبوبیت سایت در موتورهای جستجو و در نهایت افزایش بازدید را به همراه خواهد داشت.

·        کنترل پنل

در طراحی سیستم مدیریت این سایت کارایی حرف اول را می زند، میانبر های در دسترس و آموزش های گنجانده شده در هر بخش و علاوه بر اینها سرعت انجام اعمال در تمام مراحل طراحی مد نظر قرار داده شده و سعی شده همه امکانات در محیطی کاربر پسند به مدیران ارائه شود.

ویژگی های VAcms چیست؟

1.     جامعیت

همه امکانات مورد نیاز به صورت نامحدود گنجانده شده است.

2.     سرعت

افزایش سرعت در نمایش صفحات با کاهش کد ها و استفاده مناسب از CSS و Java Script و Ajax در جهت کاهش حجم صفحات، چیدمان مناسب و همچنین قرار دادن میانبرهای مناسب سبب افزایش سرعت کلی نرم افزار شده و موجب دسترسی بهتر کاربران با هر سرعت اتصال اینترنت می شود.

3.     بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)

مهمترین دغدغه در طراحی تمامی اجزای این نرم افزار سازگاری آن با موتورهای جستجوی بزرگ از جمله گوگل بوده است. به جرات می توانیم بگوییم در این سایت تمامی متدهای شناخته شده برای بهینه سازی در موتورهای جستجو در نظر بوده است و سازگاری کامل دارد.

4.     همه امکانات در یک نسخه

این نرم افزار (سایت مخصوص انتشار مقالات VAcms) در نسخه های مختلف با قیمت های متفاوت عرضه نمی شود و تمامی امکانات در همین نسخه فعال است و صاحبان و مدیران این سیستم می توانند بخش هایی را که استفاده ای برای آنها ندارد غیرفعال کنند.

5.     امنیت

امنیت یک متغیر نسبی است و هیچکس نمی تواند مدعی امنیت 100 درصد شود، امنیت یک سایت به میزبان آن، برنامه نویس و مدیریت سایت وابسته است. برای رعایت اصول ایمنی در بخش میزبانی، میزبانی سایت حتما توسط خود ما انجام می شود (تا 100 مگابایت رایگان) و در ارتباط با امنیت سایت، در تمام مراحل از انتخاب زبان برنامه نویسی تا حتی انتخاب اسکریپت ها امنیت درنظر بوده است.

6.     آموزش و پشتیبانی

آموزش و پشتیبانی همواره از مباحث داغ صنف انفورماتیک بوده است. این سیستم همراه با آموزش اختصاصی سیستم مدیریت و پشتیبانی 100 درصد رایگان ارائه می شود.


تماس با ما:

تلفن های تماس: 03518233743 در ساعات اداری - 09171604210 غیر اداری و تعطیل.

پست الکترونیک: volghan@gmail.com

 یزد چهار راه مهدیه جنب بیمارستان مادر "دفتر تجارت الکترونیک ولقان به شماره ثبت 10871"

مشاوره و ارائه راهکارها 100% رایگان می باشد.