ولقان حسینی

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

ولقان حسینی

دکتر ولقان حسینی متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک برنامه نویس و طراح وب ایرانی سئو کار و گرافیست

نانو کاهگل مصنوعی مدرن (کاهرنگ)

کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

کاهگل مصنوعی مدرن، ضدآب و بدون گرد و خاک، جایگزین مناسب سیمگل و کاهگل سنتی

کاهگل مصنوعی کاهرنگ چیست

کاهگل مصنوعی (کاهرنگ) چیست؟

کاهرنگ (نانو کاهگل پلیمری)، رنگی بر پایه رزین سیلیکون و پایه آب است که پس از خشک شدن ظاهری کاملا شبیه کاهگل طبیعی دارد. در ساخت کاهگل مصنوعی (کاهرنگ) از مواد نانو سیلیکون استفاده شده که سبب خود تمیز شوندگی میشود و خواص آب بندی و عایقی آن را افزایش میدهد.

کاهرنگ، ملات کاهگل مدرن، ضدآب و بدون گرد و غبار است که جایگزین مناسبی برای سیمگل و کاهگل سنتی می‌باشد. مناسب برای محیط خانه بالاخص دکوراسیون دیوارهای داخلی منازل و همچنین بازسازی ابنیه تاریخی و خلق نمای سنتی مشابه مناطق کویری.

کاهگل مصنوعی (کاهگل ضدآب) به وسیله قلمو یا پاشش و بسیار ساده تر از سایر رنگ‌ها قابل اجراست. کاهرنگ (کاهگل پلیمری)، ماندگاری بالایی دارد و قابل اجرا بروی سطوح مختلف اعم از سیمان، گچ، کناف، چوب، فلز، یونولیت، شیشه و ... است.

کاهگل مصنوعی

کاهگل مصنوعی

  • کاهرنگ: رنگ کاهگل مصنوعی  پلیمری، خمیری است بر پایه رزین‌های سیلیکون که کاملا ضدآب است.
  • سیمکاه: ملات کاهگل مصنوعی مدرن، ملات پودری است برپایه سیمان با خواص آب بندی در سطح نانو.

ملات کاهگل مدرن (سیمکاه)

ملات کاهگل مدرن (سیمکاه)

ملات پودری بر پایه سیمان و ذرات کاه طبیعی که دارای خواص چسبندگی و پر کنندگی همچون کاهگل میباشد علاوه بر این ضدآب و بدون گرد و غبار است که میتواند جایگزین مناسبی برای ملات سیمگل سنتی و کاه‌گل باشد.

نانو کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

نانو کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

جایگزین عالی برای سیمگل و کاه‌گل سنتی است. نانو کاهگل ضدآب مصنوعی (کاهرنگ) پس از خشک شدن ظاهری کاملا شبیه کاهگل طبیعی دارد اما با مزایای مواد پلمیری که از بهترین مواد اولیه وارداتی و دوستدار محیط زیست تهیه میگردد.